New RE/MAX Cyprus Practices for customer service

#staysafe in the “new normal”

After COVID-19 RE/MAX changes its practices for customer service. RE/MAX Agents and staff now more than ever embrace technology and digitalize Real Estate sales transactions. We host virtual meetings with clients instead of in person ones, show properties through virtual presentations, co-ordinate with local land registry and banks and close deals. We use technology to walk clients through the contracts and offers and for property showings and office meetings we follow official health guidelines.

Sales process remains the same. The difference is that we, at RE/MAX Cyprus embrace technology for your safety and ours.

Free call on 80007000 or visit us on www.remax.com.cy

ΝΕΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ RE/MAX KΥΠΡΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ COVID-19

Mετά τον COVID-19 και με προτεραιότητα την Υγεία όλων μας,  η RE/MAX Κύπρου αγκαλιάζει σφικτά την τεχνολογία και υιοθετεί νέες πρακτικές εξυπηρέτησης των πελατών της. 

Στα γραφεία RE/MAX σε όλες τις πόλεις το προσωπικό και οι Συνεργάτες αλλάζουν τις  διαδικασίες της αγοραπωλησία ακινήτων ώστε στη πλειοψηφία τους να γίνονται με ηλεκτρονικά μέσα.

Επικοινωνία με πελάτες , αξιολογήσεις ακινήτων, παρουσιάσεις ακινήτων, έλεγχος εγγράφων, όλα  γίνονται  πλέον ηλεκτρονικά από την άνεση του σπιτιού σας, για τη δική σας αλλά και τη δική μας ασφάλεια.

Στις συναντήσεις στα γραφεία μας ή επισκέψεις σε ακίνητα, η RE/MAX ακολουθεί αυστηρά τους κανονισμούς Υγείας της χώρας μας , χρησιμοποιεί μάσκες, γάντια, αντισηπτικά και κρατά τις αποστάσεις ασφαλείας . 

Καλέστε δωρεάν στο 80007000 ή μπείτε στο www.remax.com.cy